onsdag, januari 07, 2009

Daniel Robertsson bästa album 2008



1. Esbjörn Svensson Trio – Leucocyte
2. The Verve – Forth
3. The Solution - Will Not Be Televised
4. Markus Krunegård - Markusevangeliet
5. Ossler - Ett brus
6. Titiyo – Hidden
7. Oddjob – Sumo
8. The Haunted – Versus
9. Frida Hyvönen – Silence Is Wild
10. The Soundtrack of Our Lives - Communion
11. Anna Ternheim – Leaving On A Mayday
12. The Killers – Day & Age
13. Kings of Leon – Only By The Night
14. Primal Scream – Beautiful Future
15. Slipknot – All Hope Is Gone
16. Guns N' Roses – Chinese Democracy
17. In Flames – A sense of a purpose
18. Cult Of Luna – Eternal Kingdom
19. Burst - Lazarus Bird
20. Scarlett Johansson - Anywhere i lay my head

3 kommentarer:

Anonym sa...

Slipknot klar etta på min lista!

Anonym sa...

Du får kalla det va du vill, men har recenserat nästan 100 olika band snart, så de kanske blir lite korta och kanske lite mer fakta. Och att alla vet det, tror jag knappast, tror inte alla som sitter här och läser vet all fakta om alla band, de är nog mer såna som jag och du som kan fakta, för att man är intresserad och läser :)

Om jag kan bättre återstår att se, när jag nu får tid, så kanske jag skriver längre och kanske gör om recensionerna, men det får framtiden utvisa. Jag ville få igång en bas med recensioner, så folk har något att läsa iallafall.

Sen är jag inte speciellt kunnig instrumentellt, såp har lite svårt att skriva något "avancerat" om det!

Hoppas detta är svar nog för dig :)

Anonym sa...

ps. idag har jag börjat utöka mina recensioner, men om de blir bättre vet jag inte, du får väl läsa och se vad du tycker. Men jag börjar från mina första recensioner, så du får ha tålamod tills jag gått igenom alla.